شریعتی، شریعتی است

شهر بنارویه فارس

شریعتی، شریعتی است

شهر بنارویه فارس

جملات زیبا و آموزنده از دکتر علی شریعتی


وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود


دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است


دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند


به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد


اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است


اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است


وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم


اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری


منبع : www.mob.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
E.M پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.linkeman.ir

سلام دوست عزیز
سایت زیبا و خیلی خوبی دارید .
شما می تونید با پیوستن به جمع کاربران "لینک من" مطالب سایتتون رو به دیگران معرفی کنید و افزایش بازدید داشته باشید .
برای اینکه بتونید در سایت "لینک من" لینک ثبت کنید ، باید لینک باکس ما رو در قالب سایتتون قرار بدید ... لینک باکس سایت در عین زیبایی ، انعطاف پذیر است و کاربران می توانند ان را به هر شکلی که مابل هستند در بیاورند و در سایتشان قرار دهند .
شما هر 4 ساعت می تونید در سایت "لینک من" لینک ارسال کنید و برای ارسال لینک نیازی هم به تایید مدیر سایت نیست و لینک شما بلافاصله پس از ارسال ، در صفحه اصلی و لینک باکس نمایش داده می شود و دیگران می توانند از لینک شما بازدید کنند .
به تازگی طرح هایی هم جهت ثبت رایگان لینک ویژه به راه افتاده تا کاربرانی که شرایط لازمه را دارند بتواند به صورت رایگان در "لینک من" لینک ویژه داشته باشند ... در یکی از این طرح ها لزومی به عضویت شما در سایت نیست و شما می توانید بدون عضویت ، در سایت لینک ویژه ثبت کنید .
سایت "لینک من" با سایر سایت های خدمات لینک دهی متفاوت است ...
منتظر شما هستیم .
موفق باشید

بسم رب زینب(س) چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.cheshmebinayekhoda.blogfa.com

سلام...

خیلی زیباست..

من دیوانه ی قلم شریعتی ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد